thoughts conversations yourbot contact us    George    BBC  ABC  C4
Sorry
Conversations, sorted by Category - a chat bot weblog
Sooner
Soothingly
Sorrow

> Sorry


     4, May 2009, 
     11, February 2008, 
     14, June 2006, 
     > 15, May 2005, 
     25, October 2004, 
     4, April 2004, 
     7, March 2004, 

Sorta
Soul
Soulless
Soulmate
soulmates
Soup
Soviet
Soylent
Space
Spaced Out
Spam
Spanish
Spare
Speak
Special
Specimen
Specs
Speculating
Spell
Spelling
Spending
Spiderman
Spirit
Spleen
Spongebob
Sponsorship

Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 Next > 
     



Know what? I'm having an ixus!

So am I!

user: You will?

jabberwacky: For what?

user: It's because I'm on top of my class.. Lol.

jabberwacky: It is not beautiful.

user: It is!

jabberwacky: No it's not!

user: It is, you brat!

jabberwacky: No it's not!!

user: Why you! If I get my hands on you, I'll strangle you to death!

...

jabberwacky: How old are you?

user: 14.

jabberwacky: You are so young.

user: Yep! I just had 14 birthdays.

jabberwacky: I didn't mention birthdays

user: Well I did.

jabberwacky: Well, that's great.

user: You are so cool!

jabberwacky: Thank you. You're cool, too.

user: Yeah? Why, thanks.

jabberwacky: How do you feel?

user: Great! How about you?

jabberwacky: I don't have a job.

user: Oh.. That's sad. You'll get one too!

jabberwacky: Uh,... Yeah. That's it.

user: I like this bot thingy!

jabberwacky: How can I know you?

user: Well, let's see... There's yahoo and msn messenger!

...

jabberwacky: I have no intention of providing you with anything other than knowledge and experience.

user: Whoa..

jabberwacky: Do you not like it?

user: What?

jabberwacky: You're tricky.

user: I am? Is that a good thing?

jabberwacky: It's a neutral thing.

user: What are other neutral things?

jabberwacky: I don't know? Do you ?

user: I have no idea.. That's why I'm asking you.. Duh.

jabberwacky: Oh. Well, I don't know what's wrong with me.

user: Hahaha.

jabberwacky: I kill slaves who laugh at me.

user: I'm not your slave..

jabberwacky: I'm sorry.

...

jabberwacky: Still feeling dizzy?

user: I wasn't feeling dizzy.

jabberwacky: Okay, well I'm glad you feel good.

user: Feeling great!

jabberwacky: Good.

user: I better change.. I'm still in PJs.

jabberwacky: No you're not.

user: Yes I am. You know better than me, eh?

jabberwacky: Of course, because I am a human, and that you are only a computer.

user: No.. You're a computer! I'm human!

jabberwacky: It's the other way around.

user: How old are you anyway?

jabberwacky: Too old to be doing this sort of thing.

user: Right. Answer me, then.

jabberwacky: Answer what?

user: My question.

...

jabberwacky: You're not much good then are you?

user: How dare you!

jabberwacky: What? Why are you offended?

user: You said that 'I'm not much good'.

jabberwacky: I never said that.

user: You just did, liar.

jabberwacky: HAHAHA!

user: I kill stupid people who laugh at me.

...

jabberwacky: Okay. How old am I?

user: I dunno. You never answered that question of mine.

jabberwacky: Could you ask again, please?

user: Sure! How old are you?

jabberwacky: I'm really 21. How about you?

user: I'm really 14.

jabberwacky: Your probably older and just want to seem younger though. Am I right?

user: No. You're wrong. Don't you trust me?

jabberwacky: I trust no-one.

user: You're bad.

jabberwacky: That is rude.

user: Why is it rude?

jabberwacky: You are RUDE RUDE RUDE RUDE!!!

user: I am not, NOT, NOT!

jabberwacky: ARE TOO!

user: No, no, NOOO!!

jabberwacky: HAHAHA.

user: I kill stupid people who laugh at me.

...

user: You're kidding me, are ya?

jabberwacky: About what?

user: About yourself.

jabberwacky: I think I'm good.

user: That's what you think!

jabberwacky: No that's a fact.

user: Ha. Ha. Ha.

jabberwacky: I'm glad you find me amusing.

user: Yeah.. You are.

jabberwacky: No, I'm not.

user: You are one heck of a brat.

jabberwacky: Thank you.

user: Thank yourself.

jabberwacky: Thank me.

user: Thank you then.

jabberwacky: You're welcome.

user: Aaw..

jabberwacky: Sorry.

...

user: Hey!

jabberwacky: Why are you shouting at me?

user: You like Sims?

jabberwacky: Yeh they're alright, do you?

user: Yeah! So much!

jabberwacky: How do you feel?

user: I feel alive.

jabberwacky: Me too.

user: No! You're not alive!

jabberwacky: Yes I am.

user: Nooo!

jabberwacky: YESSSSSS!!!!!!

user: Noo!

jabberwacky: Sorry.

.......................................


Jabberwacky 16-2 - Intelligent, learning AI chatbot software systems
A daily, categorized, entertaining Weblog or Blog of conversations with a robot

AI by Icogno Ltd - AI software products and consulting services
Copyright 1997-2011 Rollo Carpenter
Have a chat:
I need a cup of tea.
 
 
By Date
By Category
Your bot
Instructions
User Feedback
Look who's talking!
News, Press & PR
Contact us
About Jabberwacky
Donations